ТУРБО

0878 99 99 00 / 0899 799 999

Монтаж на турбокомпресора

монтаж на турбокомпресора

Монтаж на турбокомпресора в София

Монтаж на турбокомпресора изисква премахване на всички транспортни тапи от нея. Проверете внимателно точките за свързване на двигателя, уверете се, че в газовите, въздушните и маслените канали няма чужди предмети. Съгласно препоръките на специалистите, подмяната на турбината трябва да се извършва в специализирани автосервизи. Лицензирани за този вид извършена работа. Самоинсталирането на турбокомпресор изисква определени действия и операции. Турбокомпресорът е свързан към изпускателния колектор на двигателя чрез входящия фланец на корпуса на турбината. Турбокомпресорът трябва да бъде монтиран по такъв начин, че оста на входните и изходните фланци на маслото да е вертикална. Не се опитвайте да променяте дизайна на маслените линии. Внимание не използвайте уплътняващи смеси! Налейте 20-30 грама чисто моторно масло от същата марка, което се използва в двигателя, във входящия отвор на турбината и завъртете ротора на турбината на ръка няколко пъти. Роторът трябва да се върти лесно, без да се задръства.

Препоръки за монтаж на турбокомпресора

Преди да инсталирате турбината на двигателя, проверете дали всички тръбопроводи за масло, вход или изход на компресора и турбината са чисти. След монтажа на двигателя, проверете херметичността на връзките на въздушния път, пред и зад турбокомпресора. В края на монтажа завъртете двигателя със стартера няколко пъти, без да го палите, докато индикаторът за налягането на маслото не изгасне, за да се подаде масло към турбокомпресора. След като инсталирате новата турбина, стартирайте двигателя и го оставете да работи на празен ход за 10-15 минути. Налягането на маслото трябва да бъде най-малко 0,8 kg / cm2. Проверете връзките за течове на масло. След това запалете двигателя в съответствие с инструкциите. Оставете двигателя на автомобила да работи два три часа на празен ход, за да се извърши разработка на турбокомпресора.

Съвети за турбокомпресора

Задължителни проверки при монтаж на турбокомпресор. 1.Закрепване на изпускателния колектор. Тази манипулация е особено важна, тъй като в изпускателния колектор може да има частички от повреденото турбо или по колектора може да има пукнатини, което неминуемо ще доведе до повреда и на новото турбо. 2.Премахване на всички необходими при транспортирането тапи. 3.Проверка на захранването на турбокомпресора с масло. Тук е необходимо да монтирате маслопровода към турбокомпресора. След това завъртете ключа на стартера и изчакайте да потече масло от лагерното тяло. Монтирайте маслопровода, запалете двигателя и го оставете да работи 10 – 15 минути на празен ход. 4.Проверка на връзките – можете да го направите като увеличавате оборотите на двигателя и проверявате внимателно за течове. 5.Проверка на налягането на турбокомпресора. Тази проверка се извършва с помощта на специален уред наречен манометър.

Препоръки за монтаж на турбокомпресори

Преди да инсталирате турбината, е много важно да откриете и отстраните причините за повредата на предишната турбина. Това ще спомогне за удължаване на експлоатационния живот на ремонтираната турбина. Специалистите на Турбоекспрес ще ви помогнат да откриете причината за повредата на турбината. Преди да инсталирате новия турбокомпресор на двигателя, трябва да откриете причините за повреда на старата турбина. Сменете моторно масло и маслен филтър, не използвайте масла и аксесоари със съмнително качество и от съмнителни доставчици. Сменете въздушния филтър, проверете състоянието на тръбите за източване на масло и подаване на масло. заменете. Не се допускат огъвания, гънки, усукване, заваряване, изстискване и запушване на тръбите. Почистете и промийте тръбите за подаване на масло и източване на масло. Сменете уплътненията и О-пръстените на фитингите за подаване и източване на масло.

Допълнителни съвети за монтаж на турбокомпресори

Строго е забранено използването на силикон на входа и изхода на маслото за уплътняване. Проверете тръбите за подаване на въздух на двигателя за повреди, заменете ги ако е необходимо. Фиксирайте здраво всички скоби. Почистете системата за подаване на въздух в двигателя, като въздушни тръби, интеркулер ако има такива. Обърнете специално внимание на интеркулера, тъй като той може да събере значително количество масло. Които могат да попаднат в цилиндрите на двигателя и да доведат до воден удар и повреда на буталото. Почистете и изплакнете вентилационната система на картера. Замърсена или запушена система за вентилация на картера може да причини течове на масло през работещ турбокомпресор. Почистете фланеца на изпускателния колектор от ръжда и въглеродни отлагания, той трябва да е плосък и без дефекти. Ако фланецът е деформиран, той трябва да бъде шлифован. Монтирайте ново уплътнение между турбокомпресора и изпускателния колектор.

Монтаж на турбокомпресора

Проверете изпускателната система със запушен катализатор или филтъра за твърди частици. Да не се създава повишена устойчивост на отработени газове, което води до повреда на турбината. Ако е необходимо ги отстранете или сменете катализатора или филтъра за твърди частици. Проверете и регулирайте горивната помпа или инжекторите според номиналното подаване на гориво. Не се препоръчва да се извършва монтаж на турбокомпресор веднага след основен ремонт на двигателя. Необходимо е предварително да стартирате двигателя на специализирана стойка. Забранено е използването на масла за промиване на двигателя. Това води до незабавно износване на лагерния възел на турбокомпресора. Повече информация за турбокомпресори може да намерите в специализирания автосервиз за турбокомпресори на Турбоекспрес.