ТУРБО

0878 99 99 00 / 0899 799 999

Причини за повреда на турбо

причини за повреда на турбо

Причини за повреда на турбокомпресора

Ако сте ремонтирали турбината, не бързайте да я монтирате веднага на автомобила. Много е важно да се отстранят причините за неизправността на старата турбина, довела до нейната повреда. Повредата на турбината по принцип е следствие от неизправност на всички компоненти и възли на двигателя, които оказват влияние върху работата на турбината. Причини за повреда на турбо. Хлабавата връзка на въздушните тръби, запушен въздушен филтър, некачествено масло или консумативи, износване на групата цилиндър-бутало и много други неизправности могат да доведат до повреда на турбината. Нека да разгледаме основните типични неизправности на турбините, които ще ни помогнат да идентифицираме конкретни проблеми с двигателя на автомобила. Механични повреди. Повредите от попадане на чужди предмети във всмукателния колектор са ясно видими на работните колела на турбокомпресора. Когато монтирате ремонтирана турбина, внимателно проверете въздуховодните и изпускателните канали.

Причини за повреда на турбо

Не трябва да се опитвате да подравнявате остриетата – това ще доведе до счупването им при по-нататъшна работа. Не използвайте турбината с повредени лопатки. Повреда на студеното работно колело показва, че чужд предмет е влязъл в смукателния канал на двигателя като болт, гайка, парцал или предмет. Повредата на горещото работно колело показва повредените части на двигателя, като клапани, бутала, изпускателен колектор и други. Следователно ще бъдат необходими не само ремонт на турбина, но и ремонт на двигателя. Липса на масло. Краткосрочен или дългосрочен процес на прекъсване на достъпа до масло води до бързо износване. А понякога и до следи от прегряване на повърхностите на триещите се двойки на турбината. Това може да се случи по следните причини. Помпата на двигателя не качва достатъчно масло, смяна на масло и филтър. Дълъг престой на двигателя без да се пали, началото на движение след стартиране на двигателя, без да го загрява, особено в студения сезон.

Информация за повреда на турбокомпресор

Ниско налягане на маслото поради неизправност в системата за смазване, попадане в маслото от антифриз или гориво. Работа на турбина с износен двигател, нанасяне на силикон върху фланците на маслените канали. Счупване или запушване на маслената помпа, недостатъчно ниво на маслото в картера. Мръсно масло. Мръсното масло ще повреди двойките на триене на турбината. Под формата на абразивно износване от продуктите на коксуването или абразивните частици. За да се предотвратят повреди, трябва да се гарантира използването на висококачествено масло и филтри. За да се гарантира тяхната навременна подмяна в съответствие с инструкциите на производителя. Щетите, причинени от използването на замърсено масло, могат да имат следните причини за повреда на турбината, като повреден. Запушен или лош качествен маслен филтър, попадане на мръсотия по време на ремонтни, като монтаж и демонтаж. Байпасният вентил на масления филтър е повреден, нискокачествено масло.

Какво се получава с тубото в следствие на прегряване

Причини за повреда на турбо. Най-често системата за смазване на турбината се комбинира със системата за смазване на двигателя. Моторното масло се използва както като смазка за турбината, така и като нейно охлаждане. Прегряване възниква, когато двигателят е спрян незабавно след продължителна работа под товар. При спрял двигател циркулацията на маслото спира. Това води до факта, че охлаждането на турбината спира. И малкото количество масло, останало в силно нагрятата турбина, се превръща в кокс, следователно при тези случаи турбините трябва да бъдат ремонтирани. Причини за прегряване на турбината като, запушване на въздушния филтър, спиране на двигателя без празен ход, преди да го изключите. Нискокачествено масло, дълъг интервал при смяна на маслото, хлабави връзки на входовете за въздух и отработените газове, горивна помпа или инжектори, които не са предоставени от производителя и нискокачествено гориво.