ТУРБО

0878 99 99 00 / 0899 799 999

Ремонт на турбокомпресори

ремонт на турбокомпресори

Ремонт на турбокомпресори в София

Газобуталните когенерационни инсталации или електроцентрали са модерно високотехнологично и енергоспестяващо оборудване. Предназначено да генерира електрическа и топлинна енергия от различни видове газообразни горива, като природен газ, различен биогаз, доменна пещ, коксови газове и други видове газове. Основните предимства на които са простота на дизайна, висока поддръжка, дълъг експлоатационен живот на оборудването и висока ефективност с едновременното генериране на електричество и топлина, когенерационният блок достига 90 % ефективност. Всички газови бутални двигатели са оборудвани с турбокомпресори, които позволяват да се постигне толкова висока ефективност. Ремонт на турбокомпресори. Турбокомпресорът е прецизен, тежкотоварен компонент на двигателя, който не прощава небрежност. Навременната висококачествена поддръжка и ремонт на турбокомпресор е гаранция за дълга, ефективна и безпроблемна работа на вашето оборудване.

Ремонт на турбокомпресори

Преди да започнем ремонта на турбокомпресора ние извършваме диагностика, като го диагностицираме на високо оборотен стенд, за да установим евентуалните повреди по него. След като повредите се установят с точност, изготвяме план за възможно най-бързото отстраняване на проблема и определяме най – подходящия за целта ремонт. Смяна на ремонтен комплект на турбокомпресора. Този вид ремонт е подходящ при износени лагери и уплътнения и годни основни елементи на турбокомпресора. Цената на този вид ремонт възлиза от 450 – 650 лева. Като нашият специализиран автосервиз дава гаранция от 6 месеца. За да се извърши качествен ремонт са необходими няколко вида специализирани инструменти за разглобяване и сглобяване на турбокомпресора на автомобила. Тези инструменти играят най-важна роля при разглобяване и сглобяването на турбокопресорите. Специалистите от нашата компания за ремонт на турбокомпресори работят със професионалните инструменти. Магазина за инструменти на instrumenti.org е най-доброто решение при закупуване на професионални инструменти.

Ремонт на турбокомпресори

Ремонт на турбокомпресори,При подмяната на ремонтния комплект ние извършваме следното: Със специално техническо оборудване се почистват основно всички части на турбокомпресора. Отстраняват се всички дребни дефекти по задвижващия вал и лагерното тяло и образувани нагари по елементите. Всички износени лагерни и уплътнителни елементи се подменят с нови, като използваме елементи препоръчани от производителя. Балансиране на роторна част и сглобяване на основна част на турбокомпресора. Балансиране на централната част на VSR до 250000 оборота в минута. Сглобяване на турбокомпресора и настройка на байпасната клапа. Ремонт на турбокомпресор. Приложим е при износване на лагерните и уплътнителните елементи и при запазени основни части на турбокомпресора. Цената на основния ремонт е в рамките на 600 до 980 лева. Като и тук гаранцията е 6 месеца.

Ремонт на турбокомпресори

Основни стъпки при основен ремонт на турбо: Основно почистване на всички елементи на турбокомпресора; Подмяна на старите и дефектирали части като турбина, компресорно колело, турбинен корпус, лагерно тяло и други с нови елементи. Смяна на всички лагерни и уплътнителни компоненти с нов ремонтен комплект. Балансиране на роторна част, сглобяване на централна част и баланс на сглобената основна част. Сглобяване на турбокомпресора и настройка на актуатора. Подмяна на основната част на турбото, която е позната и под наименованията C.H.R.A, работен патрон, катриж и други. Този вид ремонт е подходящ при големи повреди на турбокомпресора и сравнително запазени турбинен и компресорен корпус. След ремонта вие получавате турбокомпресор на 80 % от цената на новия с гаранция от 6 месеца. Ремонта на централната част на турбокомпресора включва. Основно почистване на турбинния и компресорния корпус. Подмяна на централната част на турбокомпресора в нова. Сглобяване на турбото и настройка на байпасната клапа.

Ремонт на турбокомпресори

Противно на общоприетото схващане, почти всеки турбокомпресор може да бъде възстановен. Освен това ресурсът му няма да отстъпва на ресурса на новия. Качеството на ремонта на турбината директно зависи от това какви компоненти ще бъдат инсталирани във вашия турбокомпресор. Как ще бъде сглобено, проверено и от това оборудване ще бъде балансирано. Нашата компания извършва висококачествен ремонт на турбини в София. За дизелови и бензинови двигатели на леки и товарни автомобили на високо прецизно европейско оборудване, използвайки оригинални резервни части. Използваме компоненти, произведени от Melett (Англия), и оборудване за балансиране – TurboTechnics VSR 300 (Англия) и SCHENCK TB Comfort (Германия). Нашата компания извършва поетапни ремонти на турбини. За да разберем как да приведем дефектен турбокомпресор в работно състояние, нека разгледаме поетапно пътя, през който преминава турбината, когато влезе в ремонт:

Етапи за ремонт на турбокомпресори

Турбокомпресорът се разглобява внимателно на компоненти. Частите са дефектни, отхвърлени и причината за отказ е установена. Всички повреди се анализират и се прави заключение за причината за повредата на турбокомпресора и клиентът се информира подробно за това. Откриване на повреда в турбината. След получаване на съгласието на клиента за ремонт на турбината, подходящите части на тялото се подлагат на пясъчна обработка и се измиват старателно в ултразвукова вана. Непоправимите части се заменят с нови. Следващият етап е отделно балансиране на ротора на балансиращия стенд. След това роторът се сглобява балансирано с колелото на компресора и дистанционните шайби на същата стойка. След два етапа на балансиране, роторът на турбината с компресорното колело се сглобява в средния корпус на турбокомпресора. Балансирането на средната част се извършва на специализиран стенд с подаване на масло.

Етапи на работа

Което е загрято до работната температура на двигателя, докато скоростта на ротора може да достигне 250 000 об/мин. След това се извършва проверка за наличие на течове на масло. За да може турбокомпресорът да работи дълго и ефективно, се извършва окончателното балансиране на турбината. Включително проверка и пускане в патронния възел на ускоряваща стойка с обороти до 300 000 об/мин за 30-40 минути. Балансиране на турбината. След окончателното балансиране, капаците и фитингите се монтират на средната част. Монтаж на турбо. Проверете и регулирайте пневматичния или електронния клапан на турбокомпресора. А за турбокомпресор, оборудван с механизъм с променлива геометрия, налягането се регулира в съответствие с оригиналните спецификации на производителите на автомобили. Турбокомпресорът се подготвя за доставка до клиента. Предоставя се консултация относно правилната инсталация и работа на турбокомпресора.